לוגו עלית דיזיין 13

נווט בוויז

עלית דיזיין, רכסים

077-6707387

לפגישת יעוץ ללא עלות

שעות פתיחה

א'-ה' 08:30-18:00
יום ו' 08:30-14:00

דלתות פנים

דלתות פנים

החלוקה של מרחב הבית הכולל לחללים נעשה משיקולי פונקציונאליות, כאשר הבחירה בדלתות פנים חייבת להביא בחשבון הן את העיצוב והגימור בהתאמה לחלל הבית כולו, והן את איכות הדלתות, הבידוד האקוסטי שהן מספקות, עמידותן במים, בפעולות יום יומיות ושמירה על מראה חדיש ומלהיב לאורך זמן.

בשוק דלתות הפנים ניתן למצוא הבדלים רבים הן בטווח המחיר והן באיכויות הדלתות בין היצרנים והספקים השונים. ניתן להשיג דלתות פנים פשוטות ברשתות עשה זאת בעצמך ואצל הספקים המתהדרים בפס ייצור המוני כנגד מחיר זול, אולם אלו לא בהכרח יתנו מענה לצורך של המרחב הביתי, ולטווח הארוך עלותן תהיה יקרה בשל הצורך בתיקונים ובהחלפות בטווח זמן קצר.

הפרמטרים המשפיעים על איכות של דלתות פנים מעוצבות הם רבים, החל מחומר הבסיס ממנו עשויה הדלת, הציפוי והטקסטורה שנועדו לשמור על עמידותה, כובד הדלת ומשקלה, איכות הצירים ועמידותם כמו גם התאמתם למשקל הדלת, התאמת מנגנוני הפרזול, הידיות והנעילה, אפשרויות וטריקה שקטה, איכות המשקוף ועוד. רק הקפדה מקצועית ויסודית על כל אלה תבטיח ייצור של דלתות פנים איכותיות בסטנדרטים גבוהים.

ניתן למצוא דלתות פנים במבצע אצל היצרנים והמשווקים כאחד, אולם חשוב לבצע בחירה מושכלת בדגם ובדלת המותאמת לצורך ולחלל ולא להישען על תנאי המבצע בלבד. דלתות אלון הן הדלתות המובילות בתחום דלתות הפנים, וזאת בזכות איכות גבוהה במיוחד, הקפדה על מתקינים מקצועיים במיוחד, עמידות ארוכת שנים ומגוון עיצובים מתקדמים. דלתות אלון הן דלתות מעץ אלון איכותי מלא, המיוצרות במגוון עצום של עיצובים, בהתאמה לכל חלל ולכל אמירה עיצובית. דלתות אלון מיוצרות ומותקנות בידי נגרים מוסמכים ואיכותיים, בהתאמה מדויקת של מידות והתקנה של משקופים ליצירת סימטריות וסגירה מושלמת.

המחפשים אחר דלתות פנים בחיפה ובצפון יגלו כי עיקר ההמלצות מפנות למתחם העיצוב עלית דיזיין הנמצא בצומת רכסים ומעניק לתושבי הצפון בית למוצרי עיצוב, שיפוץ ובינוי בתחום דלתות הפנים, הקרמיקה והחיפויים, מוצרי האמבטיה, אריחי ריצוף ופרקטים ועוד. עלית דיזיין הוא משווק מורשה של דלתות אלון ומציע מגוון דגמי איכות של החברה, תוך מתן ייעוץ אדריכלי והכוונה, תוך מתן שירות מעולה.

לקביעת פגישת ייעוץ מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם